Bemutatkozás

hobbigyuros , 2010.07.04. 17:00

 Sziasztok,kedves Olvasók,Vendégek!

 

 

 

 

Itt nyitom meg az edzésnaplómat,ugyanis PDJ-t egyik testépítő portálon sem lehet nyitni,legalábbis ilyen egyszerűen működő formában biztosan nem.

A jelen: 

19éves vagyok, kb. három éve edzem kisebb-nagyobb szünetekkel. Natural vagyok,70kiló felett pár kilóval,testzsírszázalékom állandóan 10% alatt van. Legjobb testrészem a hátam,leggyengébb a combom. 
Kedvenc gyakorlatom: Öltözés edzés után :D

A múlt: 

Jlőször 16évesen voltam konditeremben,előtte két hónapig itthon fekvőtámaszoztam,bohóckodtam egy 10kg-s egykezes súlyzóval,felüléseztem és hasonlók. Előtte semmit nem sportoltam,haverokkal fociztunk meg szaladgáltam,mint minden kisgyerek. Akkori fizikumomról annyi elég,h az első edzésem 8db fekvőtámasz volt. Persze ez két hónap alatt komplett otthoni edzéssé fejlődött, 40-50fekvő sima volt. Aztán az iskola közbeszólt meg a buli. Az egészből a fekvőtámasz maradt meg napi szinten,a fejlődés megállt. Fél év alatt 70-80 fekvő egy húzásra. Ezután elkezdtem konditerembe járni,két hónap múlva kaptam ey edzéstervet h ne csak bénázzak. Ez a két hónap amolyan teszt volt,hogy valóban érdekel-e a dolog. Avatás,mondhatnák a "nagyok". Ezután tltek az évek és ideje naplót vezetnem ösztönzésképpen...

Kaja:

Első két évben szemétzabálás,mint csoki,müzli,zsíroskaják vagyis minden ami köznyelven forog és "izmos leszel tőle".
Következő másfél évben már konyítottam a témához,az anyagiakhoz képest maximális odafigyelés de azért nem állandó csirke-rizs. Egészséges és/vagy tápláló hétköznapi kaják betartott rendszere az étkezésem alapja(zabpehely,tejtermékek,tojás,hús,zöldségek,édesség,gyümölcslé stb.) Nem kifejezett testépítő étrend.

Edzőtárs: 
Eddig 3 edzőtársam volt. Mindegyikkel jól kijöttem és megértettük egymást,azonban az idő közbeszólt. Jelenleg egyedül edzem. Nem találok megfelelő társat. Egyetlen kitételem van egy edzőtárs felé: Ha esik,ha meleg van,ha meghalt a kutyád...Ott kell legyél mindennap. Mert számítok a másikra.

Edzésterv: 
Vagy 30at kipróbáltam,maradok a legegyszerűbbnél. Periodika. Ennyi.

Versenyzés: 

Eddig egy döntőkön kivüli Brutal Challenge-n indultam,huszonakárhány versenyzőből középen végeztem. Büszke vagyok rá, hisz végigcsinálni sem piskóta egy Challenge-t, nekem pedig az első "éles" versenyem volt. Ponttáblázat alapján legyőztem nálam nagyobb, idősebbeket és legyőztek nálam fiatalabb és kisebbek. Igazságos volt, meg vagyok/voltam elégedve az eredménnyel. Ha van lehetőségem,próbára teszem magam minden adódó megmérettetésen,hisz versenyen,nálad nagyobbak közt kell jónak lenned,nem az utcán azokkal akik gyengébbek 

Célom: 
Nem akarok a legnagyobb,legerősebb,legszebb lenni. Főleg erőedzéseket csinálok,pihenésképp beiktatva heti 1óra futógépet vagy fitneszedzést( P90X edzésrendszer elemeit). Egyszerűen magamért,a jó erőnlétért csinálom.

Dopping: 
Az elején majdnem elcsábultam egy kúra dianabol-ra de rájöttem,a folyamatos kúrákat nem tudnám finanszírozni az meg nem kell az egomnak hogy folyton vágyakozzak a kúra alatti izmaim méretére. 
Nem gáz ha valaki kokszol. Az a gáz hogyha nem vallja be,nem vállalja fel. ;)

Táplálékkiegészítők:

Kipróbáltam már néhány tömegnövelőt, fehérjekészítményt,aminosav kapsziulákat és kreatint. Nem részletezném, mindent összevásároltam, amire csak volt pénzem... Ezek nagy részét az első fél évben, a lehető legsz*rabb étrenddel kiegészítve. A hatás várható volt: Semmi,csak ami amúgy is felépült volna rám. VAgyis...egyetlen tömegnövelőt említenék, amely szedésekor jobban fejlődtem, ez pedig a Biotech USA - Sterol Gainer. A borsos ár miatt azonban le kellett róla mondanom. 

Kb. másfél éve, vettem egy doboz kreatin monohidrátot, gondoltam mostmár az elfogadható étrend mellett fehérjével együtt már hatásos lesz, segíteni fog a fejlődésemben. Tévedtem. Keserűen tapasztaltam hogy azon ritka kivételek között vagyok, akiknek sem erőt sem testsúlynövekedést nem hoz a kreatin. Ezután beszereztem két doboz Attack - sejttérfogatnövelőt(Scitec Nutrition) ami viszont megdobta az erőszintemet,pl. a fekvenyomásom 80kilóról felugrott 85re szériában. Szerencsére, ott is maradt :) Kegyetlen jó kiegészítő,csak drága. Ekkor már "normális" étrendet követtem. Ekkor folyamatosan vettem vagy tömegnövelőt vagy fehérjét+szőlőcukrot, ami kiegészítve a megfelelő kajálással, hozta az eredményeket. Érdekes, hogy legfőként az erőnövekedésben nyilvánult meg, kevésbé testsúlyban. Jelenleg, ebben az évben multivitamint szedek, ezenkívül egy kisebb(?) vállsérülés miatt két hónapig izületvédőt is fogyasztottam. Kialakítottam azt az étrendet, mely mellett - egyelőre - nincs szükségem +kiegészítőre. A multivitamin és ásványi anyag komplex pedig ha nem edzenék is alap lenne(Biotech USA - Vitabolic )

 

Renegade

Címkék: bemutatkozás edzés táplálékkiegészítők testépítő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr582129044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása