Jujutsu - Amiért mindent elkezdtem I.

Neutronlovag , 2012.03.01. 18:52

Kb december óta lóg a talonban ez a cikk ideje közzé tenni annak apropóján, hogy nemrég elértem az első fekete öves szintet. Azt nem ígérem, hogy ezentúl rendszeresen és precízen vezettem az edzésnaplót, de majd megpróbálok valamit kitalálni :)

Mióta ebbe a blogba írok azóta nem írtam semmit a fő mozgástevékenységemről a jujutsuról. Ezen hiányosságomat szeretném most pótolni, úgy gondolom fontos erről írnom hisz minden más edzést a jujutsu alá rendelek. A jujutsu-ra egy hosszabb keresés után leltem rá, kerestem valamit amivel meg tudom védeni magam. Első körben a mindenki által nagyon jónak tartott krav maga felé vettem az irányt, a közelemben pont indult egy új csoport hurrá gondoltam. Nem sokáig akciósan 9 ezer volt a tagdíj heti 1! 3 órás edzésért. Ez volt a fordulópont amikor én és a krav maga elindultuk a rossz viszony útján. Ezután jött a defendo mindenki ezt ajánlotta ez olcsó is volt, azonban gyorsan kiderült, hogy a Magyarországi szervezetük egy oszladozó hulla, legalábbis elég sok instruktor kivált közülük és magán praxist nyitott, a központi vezetőség meg kiátkozta őket.

Itt jött egy erős demotiváció ami szerencsére útkeresésbe torkolt nézelődtem a küzdősportok környékén azonban ezek nem győztek meg, hogy utcán is hatékonyak lennének durvább helyzetekben. Ekkor kerestem a harcművészeteket a kung fu, karate jó-jó, de nem fogott meg amikor majdnem feladtam véletlenül rátaláltam egy jujutsu klubra, elmentem megnézni az edzést, beálltam egyet kipróbálni szerelem volt első látásra. És akkor még nem is tudtam mekkora és milyen sokrétű tudásra tehetek szert az idők folyamán. Szép lassan csiszolódtak a technikáim és a filozófia is egyre jobban kezdett érdekelni. Itt személyes kissé csöpögősre sikeredett történetem után a következő cikkben át is térnék arra mi is az a jujutsu.

Címkék: edzés önvédelem harcművészet jujutsu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr453589289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása