2

Kisebb pihenőidők - Nagyobb izomfejlődés

hobbigyuros , 2010.10.12. 18:32

 Ezen a héten - az edzéstervem 1. hetén - sikerült az edzéseimet fél órásra rövidítenem. A mell és a hát-csuklya edzést is. Betartom az 1perces pihenőket és két széria közben már pakolom a súlyokat a következő gyakorlat bemelegítéséhez. Sokkalta intenzívebben megterhelem a testem, az izmaim jobban égnek és érezhetően erősebben bedurrannak. Persze a negatív fázisban mindig tartom a súlyt, hogy lassabban engedjen vissza, mint nyomásnál/húzásnál. Így az első két ismétlés után elkezd lassulni a tempó, hiszen ahogy fáradok egyre lassabb nyomásokat sikerült kiviteleznem így a negatív szakaszban is tovább kell visszatartanom a súlyokat. Szóval... A rövidebb edzés és pihenőidő nagyobb sokkot ad a szervezetnek ami kisebb súlyok mozgatását eredményezi, ego-gyúrósoknak kifejezetten nem ajánlom :)

Előnye a nagyobb állóképesség, gyorsabb fejlődés és persze az időtakarékosság. Megint bebizonyosodott, hogy egyáltalán nem mondanak hülyeséget a testépítő guruk. 1perc pihenő.Semmivel sem több és kész.

Címkék: alapismeretek pihenőidő testépítő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr12366128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fogyás · http://www.enportal.hu/ 2010.10.18. 11:53:14

Szia

Most kezdtem követni a blogodat és tetszik , hogy mindent pontosan le írsz:)

Szép napot, és továbbra is követlek és remélem egyre csak jobb lesz :)

hobbigyuros · http://testepitoedzesnaplo.blog.hu 2010.10.18. 19:12:55

Üdv!

Örülök hogy van már olvasóm, remélem sikerül új dolgokat megtanulnod és kikerülnöd pár buktatód az írásaim alapján.
szívesen látlak :)

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.