2010.10.27 Láb- Váll

hobbigyuros , 2010.10.27. 17:03

Pihenés: 6 és fél óra

Kaja: Rendben

Edzés: Rendben, bár nagyon ki lett számolva az egész. Edzés előtt számtech órán megnéztem egy BBTV.Flash-t így kellő motivációm volt edzeni. Tiszteletet ébreszt az emberben az erősemberek kitartása,ereje és keményebb edzésekre törekvést Vörös Zoli kidolgozott izomzata.

Láb-váll:

Guggolás: 80-90-100-100-90

Merevlábú felhúzás: 80-90-80

Vádli állva: 3x10-20   150kg

Vádli ülve: 180kg

Mellről nyomás: 45-45-50-50kg

Oldalemelés: 3x8  15kg

Oldalamelés döntött törzzsel: 3x10 17,5kg

 

Guggolás első sorozatánál szembesültem azzal a problémával, hogy a Brutal Challenge limitált szériájú pólója nem védi a nyakat a rúd fagyasztó hidegségétől, így - férfihoz méltóan - kölcsönkértem edzőtársam "rózsaszín törcsi"-jét. Persze cserébe segítettem neki, éppen melledzést tartott. Szerintem egész jól erősödik, ahhoz képest hogy heti egyszer jár edzeni. Legalábbis súllyal. Mellette aerobik és kosáredzései vannak, így nem lustul el. Ha ő nem lenne, már többször maradtam volna ülve guggolásnál :)

Címkék: lábedzés válledzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr852403252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.