10.11.11. bicepsz és tricepsz edzés

hobbigyuros , 2010.11.11. 17:42

Pihenés: 7 óra. S még mindig fáradtan indultam a reggelnek.

Kaja: Az ébresztőm - Valmi különleges oknál fogva - nem csörgött. Elaludtam. Reggeli lefújva. Amit egy Sparos biojoghurttal pótoltam iskola előtt. Külön vicces volt, ahogy megpróbálta az eladóhölgy elmagyarázni hogy a biojoghurt sokkal egészségesebb és táplálóbb, mint a rendes joghurt. Ok, rendes hogy segít a vásárlóknak, ez jó pont. Csak ironikus volt ahogy engem akar "beetetni", hogy a joghurt mekkora egy egészséges étel. Mert, hát ugye bio...

Edzés:

A válledzés helyett egy karedzést hoztam össze. Energizálva voltam, eszméletlenül bedurrant a karom, a megcélzott súlyokat teljesítettem és maximáliosan szabályosan csináltam minden gyakorlatot. Semmi derékból húzás vagy hátulról lendítés, semmi gyorsan leenged,lassan felhúz. Robbanékonyan húz/nyom, lassan végig odafigyelve a negatív fázisra, hogy a pozitívnál lassabb legyen. Csúcsösszehúzódásnál egy pillanat pihenés, nyújtásnál azonnal felhúzás. Szép volt. Gratulálok magamnak :D

Bicepsz-Tricepsz edzés:

 

bicepsz rúddal: 3x10 40kg

Váltott bicepsz ferdepadon 17,5 -20-20 3x12

koncentrált bicepsz: 12,5kg 3x12  (Ez az a gyakorlat, ahol folyamatosan megfeszített bicepsszel a legnagyobb izomfáradtságot érem el. Hatásos vagy sem? Nem tudom, de baromira égeti az izmot.)

tricepsz letolás csigán: 3x10 35-30-30

tricepsz kötélen:  3x10 25-25-25+vetkőző sorozat

tricepsznyújtás: 12,5 3x12

Címkék: bicepszedzés tricepszedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr472442062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása