Hát szélesség, vastagság

hobbigyuros , 2011.01.30. 12:00

Péntek délután úgy mentem le az edzőterembe, hogy most szétszedek mindent és így is tettem :) Rendhagyó hátedzést csináltam. Előtérbe helyeztem az evező gyakorlatokat a lehúzásokkal szemben, azon belül is a szűkfogású gyakorlatok kerültek előtérbe. Egy ideje gondolkodom rajta, hogy nekem nem elég a hátizmaim vastagsága. A szélességével meg vagyok elégedve, de a vastagsággal nem. Oldalnézetből a gerincem mellett semmi, ellenben a lapockám „körüli” izmok erőteljesen fejlettek. Mintha két baromi erős szárnykezdeményem lenne. Biztos attól, hogy kiskoromban sokszor akartam meg tanulni repülni… :D

Azt akarom, hogy oldalról a gerincem mellett két vastag – és egyértelműen szálkás – izomcsík fusson egészen a nyakamig, a lapockáim között megvastagodva, mely oldalnézetből is látszódjon.

Előtérbe helyeztem a hátedzéseken az evezések különböző fajtáit és a felhúzást, mert ezek a gyakorlatok dolgoztatják meg a legjobban a hát ezen izmait, illetve beiktattam a szűkfogású lehúzást, amit eddig feleslegesnek tartottam.

A jövő hét elejére elfogy az Anadrol, majd lesz egy összegző cikk. Helyette nem veszek semmi új kiegészítőt egy ideig. A szokásos Vitabolic számomra tökéletesen megfelel. Ez az én „szteroidom” :)  Tervben van májusra beszerezni egy 4,5 kilós tömegnövelőt de most sem pénzem, sem motivációm nincs arra, hogy vegyek valamit. Egyszerűen… Minek, ha nélküle is fejlődöm?

 

Az edzéstervemben egy nagyobb módosítást hajtottam végre. A 4. „pihenőhetet” kitöröltem egy jól irányzott DELETE gombnyomással. Nincs jelentősége, hogy benne van az edzéstervben, ha a három hetes periódus után úgy érzem a jövő héten nem pihenni akarok, hanem kezdeni az első hetet. Az elméleti szabályokon enyhítettem így a harmadik hét 5X5 szériáiban megengedő, ha úgy döntök nincs kedvem hozzá, egyszerűen „átváltok” csúcsnyomásokra. De ez ritkaság számba megy és ment mindig, hiszen a testépítőknek teljesen mindegy milyen súlyokat tolnak maximumon.

 

Címkék: hátedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr582624989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása