10.11.09. Hát - csuklya

hobbigyuros , 2010.11.09. 17:34

Pihenés: 6 és fél óra

Kaja:Kiadós reggeli helyett egy darab sajtos hotdogra "futotta"...Délelőtt a három helyett egy szenya...

Edzés: Egy haverom hozott egész jó zenéket, amik megpörgették az edzésemet és még a gyorsaságommal sem volt gond.

Hát- Csuklya

Húzódzkodás tarkóhoz: 10-10-8

Lehúzás mellhez: 60-65-60kg

Evezés:  70kg

Vállvonogatás: 3x12 90-90-95 

Fűrészelés evezőpadon: 3x12 40

Holnap szimpla láb és váll edzés. Észrevettem hogy a gerinc melletti hátizmom gyatrán fejlődik a többihez képest. Persze, tegyük hozzá, annak ki kellene emelkednie a többi izom közül oldalnézetből. Úgy értem hogy feszítés nélkül, ha tükörben megnézem magam, oldalról a vállam mögött a lapockák közti izmot kellene látnom kiemelkedve. Ez az, ami nekem nincs meg. Hozzáteszem, natural testépítőknek nem láttam még "kiállva" a gerincmerevítő izmaikat, de lehet csak nem nyitottam ki eléggé a szemem :)

Talán csak fejlettség függő.

Címkék: hátedzés csuklyaedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr432436499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása