2010.10.7. - Mini Challenge

hobbigyuros , 2010.10.07. 19:13

 Tegnap "mini-challenge"-et csináltam saját magam szórakoztatására. Felhúzás-fekvenyomás-guggolás egymás után másfél órán belül. Azonban nem jött össze. Az újonnan beszerzett övről kiderült, hogy nagy rám így - bár rajtam volt - nem tartott semmit. Este hazavittem és ütöttem rajta egy lyukat. Mindössze ennyi hiányzott, s mégis rengeteget számít az a néhány centi.

Megj.: A fekvenyomásom még mindig undorítóan sz*r,s fogalmam sincs miért zuhantam vissza ennyit.

Felhúzás: 3x3 100kg 
Fekvenyomás: 3x6 75-80 
Guggolás: 1X8 85kg - Egy sorozat,mivel öv nélkül több súlyt nem bírtam,s a combom még be sem durrant, így hagytam a fenébe

A mai napon karedzést csináltam. Elmaradt utolsó két órám, helyette kikészítettem a karomat. Megérte.

Bicepsz scott pad V rúddal - 3X10 35 
Váltott bicepsz - 3x12 17,5 
Alsócsigás bicepsz - 3x10 15kg(Meglepő,milyen nagy az áttétet különbsége termenként. Az előző teremben 65kg volt a széria...)

Homlokra engedés 3x10 40kg 
tricepsz kötélen 3x10 20kg +vetkőző 
tricepsznyújtás 3x10 12,5kg

Az "új kondi" (vagyis a suli terme) kicsit másabb. Pl. vészesen kevés az egykezes súly, s mindenből egyetlen van(egy fekpad, egy guggolóállvány stb.), van mikor 7-8an vagyunk egyszerre...De ebből kell kihoznom a lehető legtöbbet. 
A szerdai napnak az eredménye: Iszonyatos derékfájás. Izomfájdalom. 
A mai nap eredménye: Még nem tudom,de kegyetlen bedurranás. A karom mindig nagyot durran,de egy centit nem fejlődik :/ smile

------------------------------------------------------ 
Újra kell ütemezni az edzéstervem,amely a következő lesz:

H: Mell-has 
K:hát-csuklya 
Sz:Láb (+ha van erőm:váll) 
CS:Pihenő(sz*r egy órarendem van, az biztos) 
P:Kar 
SZ: Pihenő 
V: Pihenő 
------------------------------------------------ 
Kaja ügyben is össze kell szednem magam. A gyomrom reggelente még mindig képtelen szilárdat és/vagy tejet feldolgozni, így marad a zabpehely+joghurt. 
A ZP adagokat lassan,de biztosan visszahúzom a szintjükre(3 adagolókanál/kaja), az étvágyam kezd megerősödni.

Új rendszerként minden bejegyzésem elejét három kommentárral kezdek: Pihenés:(mennyiség,minőség) 
Kaja:(mennyiség,minőség) 
Edzés és motiváció:(minőség,mennyiség,napi gondok stb.)

Címkék: erőemelés guggolás fekvenyomás challenge felhúzás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr262354443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása