10.10.20. - Láb-Váll

hobbigyuros , 2010.10.20. 16:42

Alvás: 7óra

Kaja: rendben

Edzés: Az elején motiválatlan voltam. Aztán ez elmúlt :) A napom ritka jól indult, nem gondoltam arra,hogy mi lehet a bajom(Mert ugye már 2hete kórházakba járkálok, senki nem tudja hogy mi a gáz...). A guggolásom elején szabálytalan voltam, melyet kijavítottam. Rengeteget számít hogy meddig mész le és ha beledöglöm sem fogom lespórolni az utolsó derékszög alatti centiket. Merevlábú felhúzásnál meghúzódott a hátsó combizmom. Semmi gond, én voltam a balf*sz, hisz kevés volt a bemelegítés ahhoz, hogy egy 3 hónapja nem használt gyakorlatot teljes erőbedobással csináljak. Persze, erőltettem tovább de egyik jóbarátom sérüléséből tanulva, meggondoltam magam és abbahagytam a gyakorlatot.

A válledzésre szintén nyár óta nem került sor teljes egészében így ezt is lazán indítottam,a sérülések elkerülése végett. Kellemetlen érzés remegő lábakkal még oldalemelni és nyak mögül nyomni. Viszont mostmár nincs megállás! :)

Edzőtársam guggolásnál az utolsó sorozat, utolsó ismétlésnél életet mentett, hisz ha ő nincs, ott maradok. Ez súlyzós edzéseknél általános...mármint a veszély hogy bármikor "alatta maradsz". Többek között emiatt kell megfelelő edzőtárs...de erről majd írok egy külön bejegyzést valamikor. Na lássuk az edzést...

 

Láb - Váll

Guggolás szűken: 3x8 90-90-85kg 

kitörés: 3x12 40kg

merevlábú felhúzás: 3x10  60-80-?? kg

fordított fekvőtámasz: 3x12

vádli állva 3x20 +1 150kg 

Nyak mögül nyomás(állva): 3x10 40kg 

oldalemelés: 3x10 12,5

döntött törzsű oldalemelés: 3x10 17,5kg

 

Címkék: edzés guggolás lábedzés válledzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr262386409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása