10.10.21. Bicepsz-Tricepsz edzés

hobbigyuros , 2010.10.21. 18:16

Alvás: 6és fél óra

Kaja: Rendben

Edzés: Ma pihenőnap volt tervezve. Aztán elmaradt az utolsó két órám, így leugrottam edzeni. Gondolkodtam, talán egy lábedzés után jobb lenne mégis pihenőnapot tartani majd arra jutottam, inkább P-SZ-V pihenek végig, így lenyomtam a bicepsz-tricepsz karedzést. Jah, igen rögtönöztem, mert fejből nem vágom a 2.hét karedzésének gyakorlatait. Kifejezetten élmény volt végre két és fél hónap után újra egy igazi karedzést csinálni.

 

Bicepsz-Tricepsz

Bicepsz rúddal 3x10 35kg

Váltott egykezes bicepsz 3x12 20kg

bicepsz V-rúddal scott padon 3x10 40kg

Tricepsz lenyomás csigán 3x10 35kg

Tricepsz kötélen 2x12 +1vetkőző 25kg

Tricepsznyújtás 12,5kg

 

megj.: Még mindig sokkoló mekkora ellentétek vannak egyes termek csigaáttétei között. Tricepsz lenyomásnál 70kg az előző teremben szériában ment, itt alig 35...

Baromi kemény izomláz van a combjaimban meg a fenekemben :)

Címkék: bicepszedzés tricepszedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr352389103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása