10.10.28. Bicepsz-Tricepsz edzés

hobbigyuros , 2010.10.28. 17:38

Pihenés: 7óra - Reggel alig tudtam felkelni a kimerültségtől,de napközben feltöltődtem.

Kaja: Tízóraira egy csokit és egy nagyobb(értsd:fél kifli nagyságú) szendvicset ettem, a buszon hazafelé már helyezkednem kellett, hogy ne korogjon a gyomrom.

Edzés: 70perc. Kar erősítés, laza egy óra hosszában. Teljesen nyugisan kezdtem hozzá és úgy is végeztem. Nem pörögtem, csak kellemes volt. A végére még egy alkar edzést is betettem. 

Bicepsz - Tricepsz

Bicepsz rúddal: 40-45-50-45-40kg

Bicepsz Scott- padon V rúddal: 40-45-40 (Bicepsz koncentráltan végig feszítve, megállás nélkül)

Homlokra engedés:  40-45-50-45-40kg

Tricepsznyújtás: 15kg

Alkar

Csuklógyakorlatok: 10kg, 7,5kg és a csuklóbehúzás a végén 17,5 és 22,5 kg.

 

Edzőterem helyett a változatosság kedvéért(s mert nem találtam egyetlen embert sem aki iskola szünetben hajlandó reggel, nyitáskor jönni edzeni) így otthon( szintén reggel "nyitáskor" ami 7 órát jelent) P90X edzéseket csinálok. Nyújtás, pozicionálás és kardió lesznek előnyben. Persze az edzésnapló nem szünetel.

Szünet után pedig újra 1.hét.

Remélem nem felejtem el papírra kimásolni az - órarendhez igazodó - edzéstervet...

Címkék: bicepszedzés tricepszedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr472405895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása