Kardió kutyafuttában

hobbigyuros , 2010.10.29. 19:30

Mai napon intenzív kardiót csináltam. Elvittem futni a kutyát. Kocogni, jobban mondva. A közeli gátra és az erdőbe. Ott el szoktam engedni, hisz mindig láncon van, mert három biciklist akadályozott már meg a közlekedésben...foggal. :)

A gáton végigfutok majd mikor kifulladtam - és edzőtársam is már nyelvlógatva liheg - akkor lesétálunk a méteres gazban a tücskök ciripelése között a fák közé. Én leülök egy fatörzsre vagy bárhová, ő pedig szaladgál a botért, amit eldobok. Vagy leül mellém.

Egy kis szív és tüdőerősítő edzés sosem árt a szervezetnek a szabad levegőn(kivéve ha épp frissen gyógyultál a megfázásból).

A kedvencem még mindig a futógép marad a zárt, zenétől dübörgő konditeremben, ahol a magam előtti tükröt bámulhatom egész végig és a rá ragasztott edzéstervet, amit 1000X elolvashatok unalmamban 1 óra alatt...

Címkék: kutyasétáltatás kardió

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr162408547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása