Dupla adag "menzáskaja" :)

hobbigyuros , 2010.10.31. 14:45

Tegnap osztottam és szoroztam majd meglepődve kaptam a fejemhez, a napi tápanyagbevitelem egy 60kilós felnőttnek megfelelő mennyiség. Csoda, hogy még nem kezdtem el fogyni. Mint tudjátok, nem követem a tipikus csirke-rizs menüt, ezért tartom magam hobbigyúrósnak.

Átlagban megeszek 250g szénhidrátot

és

80g fehérjét.

Egy 75kilós embernek ehhez képest 

375gr szénhidrátot

és

120g fehérjét kell megennie alaphangon.

75 kilóhoz állítom be magam, hisz azt akarom elérni és így - várható zsírosodás terhe és tudata mellett - nem kell minden héten számolgatnom és pontosítanom a mennyiségeket.

Csúnyán el vagyok maradva, így megdupláztam a zabbbpehely fogyasztásom számait és jobban odafigyelek az étkezéseim mennyiségére. Ez azt jelenti hogy újra tömöm magam, mint egy kacsát szokás. Ekkor mindig eszembejut az első "tömegnövelésem" amikor a napi 2 szelet kenyér+menza kaja+ 1 szendvics mennyiséget elkezdtem lecserélni 6-7X étkezésre, az akkori súlyomnak megfelelő mennyiségű kajával. Három hónapig eddig(torokra mutat) voltam kajával és állandóan tele éreztem a gyomromat. Aztán lassan hozzászokott. Egy kezdőnek azt hiszem a legnehezebb az elején rászokni a rendes mennyiségű étkezésre.

Címkék: táplálkozás tömegnövelés testépítő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr272411702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása