P90X core synergystic + kreatin

hobbigyuros , 2010.11.02. 20:24

 Ma két dologra ébredtem rá.

A P90X-hez képest a konditermi súlyzós edzések+ egy óra futás hetente, sehol sincsenek nehézségben. Persze, itt nem kell nagy súlyokat megemelni, de egy ilyen edzés után érzem csak magam igazán tipikus gyúrósnak. Szembesülök vele hogy mennyire semmiség az, amit mi csinálunk, annak ellenére hogy iszonyatosan nehéz. Állóképességben még OK, én végigcsinálom azt a 60percet, de sokan nem képesek erre sem. Amikor pedig az egyszerű nyújtógyakorlatokra kerül a súly én csak nézek ki a fejemből, szinte merevnek érezve az átlagon felüli hajlékonyságomat ahhoz képest, amit a videón szereplők elértek. Hiába lesznek nagy izmaim, semmit nem érek velük és sokan még ennyit sem fognak, ha élesben szükség lesz rájuk, értsd ez alatt a verekedéstől kezdve a falmászáson és az úszáson keresztül mindent. Nos, emiatt van heti egy P90X edzésem beiktatva. Kell az az agilitás és hajlékonyság a nagy izmok mellé, ami az IGAZI fitt sportolóknak van. Amúgy "core synergystic"-et nyomtam...Törzsmerevítő mélyizmok erősítése.

A másik észrevételem: Nem értem anno, hogy tudtam meginni a natur kreatint. Találtam itthon az egyik Attack-es doboz alján még két kanálnyit( fél kanál=1 adag) és a kardió után benyomtam. Az 5 dl helyett boleroval ízesítve nem voltam képes meginni, mindössze 3-at. Már csak két adagnyi van, valahogy leküzdöm őket. A pozitívuma, hogy eszméletlenül éhes lettem azóta. Beküldtem utána egy egész sonkás pizzát és még rá ettem 100g zabpelyhet. Eltelt azóta másfél óra és baromi éhes vagyok. Lehet, hogy csak az újfajta testmozgás okozta, lehet hogy a kreatin( erre amúgy nagyon kicsi az esély), de mindenesetre hasznos, remélem így is marad sokáig.

Címkék: táplálékkiegészítők kardió

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr952417991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása