10.11.17 Lábedzés

hobbigyuros , 2010.11.17. 19:19

 Pihenés: 7óra

Kaja: rendben

Edzés: Úgy érzem, túl pörögtem és így a végére túlzottan elfáradtam. Guggolásban növeltem a súlyt, de a többiben nem. Az első 90es guggolásomnál a segítőm túl távol állt tőlem. Mikor elindultam lefelé,elkezdett hátra húzni önkéntelenül, így az első sorozat első ismétlése egy rogyasztás volt, nem tudtam teljesen lemenni. Nagyot dobbant a szívem, mikor ellensúlyozni kellett, hogy ne rántson hátra.

Fordított fekvőtámasznál felvettem egy 10kilós tárcsát az ölembe, nehezítésképpen.

Ismerősöm hívott felhúzó versenyre. 19év/70es súlycsoport rekord: 210kg. Azt jelenti hogy legalább 18-190et kellene felhúznom, ami számomra lehetetlen. Örülök ha 120-130at "felkaparok" szabályosan.

Másik haverom fekvenyomó versenyre invitált,de úgy érzem, jelenleg nem érnék el jó helyezést. Fekvenyomó ruha nélkül a 19év/67,5kg-ban 120kg a rekord. 75kilóban 140kg. Leszenvedhetném magam 67,5kiló alá és abban képes lennék a 120 kilóra 4 hónap múlva, a verseny idejére. De 74kilóra felhízni és mellette 140kg-t nyomni az 4 hónap alatt kemény vállalkozás. De nem lehetetlen. Elgondolkodtam.

 

Lábedzés

guggolás: 85-90-90kg

Kitörés: 40kg

fordított fekvőtámasz: +10kg

merevlábú felhúzás: 80kg

vádli állva: 165kg

Címkék: lábedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr532455628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása