10.11.22. Mell - has

hobbigyuros , 2010.11.22. 17:22

Pihenés: 7 óra pihenés

Kaja: A reggeli rendben volt, a9.40 helyett leghamarabb 11:40kor kajáltam. Bepótolandó, edzés előtt 40perccel is ettem és bekaptam 3db Brutal Anadrolt, amit haverom adott.

Edzés: Nagyon frankón ment az erőedzés, talán az Anadrol segített, de mivel először kajáltam belőle meg egy adagot, megérdemel egy külön bejegyzést a kritika. Edzés közben rájöttem, hogy a mi ferdepadunk rohadtul nem átlósfokban áll(45'), hanem 60 fokos.

Mell - Has

Fekvenyomás: 80-90-100-90-90kg

ferdepados nyomás: 65-70-70-70-70kg

tolódzkodás: 9-8-8

tárogatás: 17,5kg

+bónuszként nyomtam fekvőtámaszokat.

 

Címkék: melledzés erőedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr272465928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása