Brutal anadrol kritika

hobbigyuros , 2010.11.25. 18:38

Amikor haverom három szemet a kezembe nyomott és azt mondta, hogy melegem lesz tőle, csak bólintottam. Három szemtől nem vártam egyáltalán semmi hatást. Így amikor bevettem edzés előtt 40 perccel mindhármat és 10perc múlva olyan hőhullámaim voltak, hogy szakadt a homlokomról a víz, komolyan elkezdtem hinni az értelmében, hogy kipróbáltam. Még 5 perc múlva már szédültem is, így le kellett ülnöm. A többiek ekkor már edzettek, én csak asszisztáltam edzőcuccba öltözve. Különösebben nem zavart a szédülés, szeretek így bekábulni. Szórakoztató. Általában a nem szokványos dolgokat szeretem minden téren, így élveztem a szédülést is. Szerencsére 10 percen belül, mind a hőhullámok, mind a szédülés elmúlt. Talán a stimulánsoktól vagy a placebó-hatástól volt. Nem tudhatom. Mindenesetre 80X5 volt a terv, amit teljes meglepetéssel konstantáltam: "1,2,3,4,5...ok,tegyük le,kevés." Majd felvittük 90 és 100kg-ra. Aztán vissza még 2x90kg-t kitoltam. A kezeim már remegtek a súly alatt, de kitoltam. Boldog voltam. Ma vettem egy egész dobozzal + BT: Vitabolic multivitamin pakkal megerősítettem.

Nagyon pozitív volt a cucc és elsőre hihetetlennek tűnik a +20kg de más magyarázat nincs rá, csak az Anadrol.

Címkék: kritika testépítés brutal anadrol

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr42473175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása