szekrénykulcs

hobbigyuros , 2010.11.30. 18:35

Persze hogy elmentem edzeni ma. S amikor beléptem a terembe, akkor vettem észre, hogy a konditerem kulcsa otthon maradt(otthon: 20km). Sem edzőcucc, sem súlyemelő öv. Tíz perc gondolkodás után kompromisszumot kötöttem és egy felső cserével megoldva elkezdtem a hátedzést. Vannak helyzetek amikor véletlenül szivatod meg önmagad. Héééj…csak ilyenek vannak. Ki az a hülye, aki direkt szivatja meg magát? :)

Szóval…Egy teljesen átlagos hátedzést húztam le, öv nélkül. A derekam megérezte, főleg a vállvonogatás után.

Tegnap Sparba menet beszélgettem egy haverommal. Érdekes, hogy a fekvenyomásom majdnem üti a guggolásom és a felhúzásom. Persze, a testalkatomat figyelembe véve ez nem meglepő, csak elgondolkodtató.

Címkék: hátedzés csuklyaedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr262484150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása