Betegség és az edzés

hobbigyuros , 2010.12.08. 14:51

 Tudjátok ezerszer elkövetem azt a hibát, hogy erősebbnek érzem magam a megfázásnál és két kemény edzésnap után, mikor már hangosan zihálok, ébredek rá, nem vagyok sebezhetetlen.

Ezért az elmúlt hétben semmiről nem maradtatok le. Kivéve hogy a bacik a torkomban megették a rengeteg fehérjét, amit betoltam és egyre komolyabbra gyúrták magukat. Én meg egyre jobban lefogytam. Rendes étkezés mellett… nem vészes, de az alacsony testzsírom miatt rajtam egy kiló is meglátszik, főleg mínuszban. Az erőszintemről nem beszélnék  ,egy hete csak fekszem az ágyon. Pénteken elsétáltam a fodrászhoz meg vissza és fájtak a lábaim. Durva. Na jó, meghalni nem fogok. Nem tervezem.

De a héten nem hiszem, hogy edzeni fogok.

Holnap edzőtársamnak segítek. Említettem már, hogy két másik lány is jelentkezett, legyek a személyi edzőjük? Az egyik már letett róla, nem akarta eléggé, a másik lánnyal már régen beszéltem. De a lényeg, hogy valamit – itt is – nagyon jól csinálhatok. Mondjuk a változás szembetűnő edzőtársamon… Biztos hogy jól áll neki a sportos test. Persze, kinek nem?

Még egy hónap és Január. Végre 3 hónap amikor teljesen az edzéseimre koncentrálhatok és nem lesz semmi idióta szünet, ami megszakítaná. Anadrol izzítva, ha jól állok anyagilag – sikerül egy jó üzletet csinálnom most – akkor még beújítok hozzá valamit. Ha nagyon jó üzletet csinálok, elgondolkodtam egy kezdő kúrán is. Az Anadrol meg jó lenne hozzá(HCG-vel megspékelve, meg Spiro-val), visszaállítani a teszto-szintemet. De nyugi, erre 1% az esély :)

Címkék: edzésmentes

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr772502062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása