karedzés, lábedzés

hobbigyuros , 2011.01.26. 16:03

Jó reggelt! :)

Gyönyörűen feltöltődtem energiával a mai nap lábedzése után, amin az eddigi legjobb eredményeket produkáltam. Sikerült növelnem a szériasúlyt minden gyakorlatban, ami elég jó hatással van az önbizalmamra. Ráadásul tegnap a karedzésen is +5 +10kilókkal szériáztam, így most egészen jól érzem magam ebből a szempontból. Lehet hogy a magánéletem van ilyen kihatással a teljesítményemre vagy lehet csak szimplán fejlődtem. Vagy mindkettő. Sosem tudni pontosan mi az a jelenség, ami segít minket a fejlődésben. Különben mindig azt csinálnánk és drámaian meggyorsulna a fejlődésünk. De az eredményeket nem adják ingyen...
 

Ennyi mára. Jelenleg az ölemben van a laptop és ezért lassan abbahagyom az írást. Nem, nincs bekapcsolva a WI-FI, nem leszek impotens tőle. Egyszerűen csak hihetetlenül nyomja a frissen edzett combomat ez a minimális súly is. :) Még érzem ahogy a vér felgyorsult áramlása fut bennük. Lehet, hogy visszaalszom. Észrevettem hogyha edzés után megeszem(esetleg megiszom) az edzés utáni kaját és lefekszem aludni ,sokkal könnyebben zsírosodom. Cserébe nem vagyok annyira nyúzott a nap hátralévő részében.

Címkék: lábedzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr892615633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása