Változások

hobbigyuros , 2011.02.20. 21:04

Már eltűntem pár napja, de ez nem jelenti hogy teljesen abbahagytam azírást vagy az edzéseket. Egyszerűen nem látom értelmét leírni minden egyes edzésnapomat. Hisz azok az olvasónak csak puszta számok, melyből semmit nem érez át, semmit nem ért meg. Néhány szám, sorozat, bicepsz, izolálás, pihenőidő. Aki benne van a sportban, az mind tudja mit jelentenek ezek a szavak, aki nincs annak nem mondanak semmit. Így nem írok meg minden egyes napot, csak a fontosabbakat.

            Megváltoztattam a guggolásomat. Eddig a mindenki által ajánlott vízszintig guggoltam. A héten először teljesen lementem ameddig csak bírtam. Végülis…nem vagyok sm sérült, sem gyáva. Miért nem használnám ki a teljes mozgásteret? Egyébként az első teljes guggolás végrehajtása után teljesen más érzés járta át a combjaimat és a testemet. Aki szerint a vízszintig guggolás kemény, annak a teljes guggolás maga lesz a pokol. Leengedésnél, amikor súlyos tárcsák vannak a nyakadban egy örökkévalóságnak tűnik, mire leérsz az alsó pontra.

            Vettem egy kiló Power Proteint. Ár/érték arányban verhetetlen a fehérjék között. Tizennyolc adag – írja a felirat. Ez 9 edzésnap, ha napi két adagot viszek be belőle. Csütörtökig kihúzza.

            Péntek délután megkeresett három 8.os srác. Szeretnének kondizni s mivel délutánaz én felelősségem rendet tartani, így nálam jelentkeztek. Kicsit meglepődtünk, hogy milyen korán kezdik, eléggé vitatott a 15 éven aluliakra való hatása a súlyzós edzéseknek. Konkrétan a 18 év alattiakra sem hat egészségesen – beleérte engem is hisz amióta súlyt vettem a nyakamba, egyetlen millimétert sem nőtt a testmagasságom. Ez kb 16-17 éves koromban volt.

 

Címkék: guggolás táplálékkiegészítő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr772675547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása