Szeminárium

hobbigyuros , 2011.05.20. 23:29

   

            A héten egy új arculattal újraindult konditeremben jártam egy szemináriumon, ahol találkoztam Kathi Bélával. Először találkozom profi testépítővel személyesen, így az első néhány percben a látványtól megszólalni sem tudtam. Hatalmas izomtömeg, óriási karok, combok és mellette mégsem puha felépítés, mint ahogy egy 142 kilós embertől azt látjuk nap mint nap. A srácoktól megkérdezte, hogy milyen edzést szeretnének látni, akik erőemelőként azonnal a guggolást választották. Láthattunk szabályos guggolást és merevlábú felhúzást, a sorozatok közötti szünetekben pedig mesélt az életéről, a szabályosságról, a háttérről és - teljesen korrekt módon - a hátrányokról is, megfűszerezve egy csipetnyi humorral. Az edzések végén egy kis fekvenyomást láthattunk gépen kb. 220kilóval, majd egy kis csigás összetolást és jöhetett a fotózkodás. Mondanom sem kell, elvesztem mellette. Ahogy egy-két emberen kívül mindenki. Ezután tanácsokat adott és edzésterveket írt. Kaptam az alkalmon és kértem egy "tömegnövelő" edzéstervet lábra, mivel mindig is vékonynak tartottam. Odahívott, megtapogatta a combomat és a vádlimat, majd azt mondta hogy semmi gond nincs az arányokkal, de ír nekem egy edzéstervet. Hozzátette, ne várjak csodát tőle és ez így van jól. Az edzésterv nem csodapirula, csak egy terv a lehető legnagyobb hatékonyság elérésére. A nap végére néhány tanáccsal, egy edzéstervvel, pár fotóval és sok tapasztalattal lettem gazdagabb.

           Amikor először lementem az edzőterembe, még kerültem a "nagyokat". Laikusként félelmetesnek és veszélyesnek tűnnek az izmos emberek és a köztudatban erősen él a tévhit, hogy a nagydarab emberek mind maffiózók és agresszívek. Valójában ez nem igaz, hiszen józan paraszti ésszel belegondolva, az agresszív hajlamot a félelem szüli. Egy erős embernek nagy a biztonság érzete, miért lenne agresszív? S akinek van gyúrós ismerőse vagy járt már edzőterembe az tudja, hogy ezek az emberek még barátságosabbak mint az utca embere.

Címkék: testépítés edzésmentes

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr382920396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása