Nyáriszünet

hobbigyuros , 2011.06.26. 16:14

      Régen jártam erre, sok dolog leírása elmaradt, ezért megpróbálom összefoglalni, mi történt az elmúlt hetekben.
      A nyári meleg beköszöntével semmi kedvem az edzésekhez. Az iskola utolsó heteiben belehúztam és megpróbáltam a pozitív oldaláról nézni, hogy literszámba folyik a víz rajtam minden edzésen és csak azért is lementem edzeni minden kora délután. Komoly csodálkozás ül ki az emberek arcára, amikor a lábedzéseimet délben, a legnagyobb melegben egy légkondi nélküli edzőteremben mackónadrágban csinálom végig. Szenvedek másfél órát, cserébe definiáltabbak lesznek az izmok. Na és az a feledhetetlenül elégedett érzés, amikor leveszed a nadrágot és a combjaimon kidagadnak az erek, amiket egyébként soha nem látok...leírhatatlan.
      A nyári szünetben lecserélem a konditermi súlyzós edzéseket. Legalább júliusra. Az utóbbi hetekben egyre kevesebbet jártam edzeni és egyre többet úsztam helyette. Az úszás tökéletesen hasztalan tömegnövelésre egy bizonyos szint felett, azonban izommegtartónak nem utolsó. Megmozgatja az egész testet, kíméli az ízületeket és növeli a tüdőkapacitást és az állóképességet. Az úszás mellé beiktattam minden napra fél óra intenzív nyújtást és elővettem a porosodó P90X edzésprogramot. A has és törzsizmok erősítéséhez tökéletes segítséget nyújt a szünetre, emellett minden nap tekerek biciklivel min 45percet. Természetesen terepen.
Teljesen átállok szálkásításra és – elsősorban - az állóképességem növelésére , háttérbe helyezve az izomtömeget és az erőnövelést. Az eddigi erőfeszítéseim eredménye: néhány hét alatt a mérleg -4kgt mutat stagnáló erőszint mellett. Az étkezésem több fehérje és kevesebb szénhidrátból áll, amit holnaptól visszaállítok „normális” mennyiségű fehérjére és több szénhidrátra. A rengeteg kardiózás úgyis megemelt kalóriaszámmal párosul.
     Arra számítok, hogy lesz még izomtömeg- és erőcsökkenés is a súlyok elhagyása és a rengeteg kardió miatt, de szeptemberben – köszönet az izommemóriának – két hét alatt visszaszedek mindent és újult erővel, nagyobb tüdőkapacitással és definiáltabban vágok neki a tanévnek, kiegészítve néhány kiló Scitec Whey professional fehérjével és egy pár kiló Jumbo tömegnövelővel. És persze az elmaradhatatlan BT Vitabolic és ki tudja még mivel. A nyár alakulásáról – az edzések szemszögéből – majd beszámolok...
 

Címkék: testépítés p90x kardió

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr133016266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása