Start.

hobbigyuros , 2011.09.10. 16:21

   Bedugtam a kulcsot a zárba...kicsit haboztam, majd kinyitottam az ajtót...ismerős helyiség, nosztalgikus illat és régen látott ismerősök. Gépek és súlytárcsák. Újra itt vagyok, három hónap után. Az első hét átmozgató és egyben szintfelmérő edzésekkel telt. Az ínszalagoknak és az ízületeknek hozzá kell szokniuk a megterheléshez. A nyújtások és összehúzódások állandó váltakozásához. A szívnek, érrendszernek és tüdőnek a fokozott megterheléshez.

    Hétfőn egy könnyed melledzéssel indítottam. Bemelegítés, accepted. Friss víz, törölköző, megfelelő öltözet, rendben. Kipihentség: 7óra alvás. Napi étkezés: Ok. Minden ideális volt az edzéshez. Amikor újra kezembe vettem a versenyrudat, nosztalgikus érzés kapott el. Feléledt a tűz. A motiváció tüze. Az első néhány ismétlésnél rendesen bénáztam, mint egy kezdő azután belejöttem. Húsz kilóval kisebb szériákkal edzettem, mint előtte. A negatív pad és a ferdepados nyomás szintén gyengére sikeredett. A pihenés legjobban azokat az izmokat szivatta meg, amik a negatív mozgástartományban dolgoznak( értsd: Amikor visszaengedem a súlyt). Kinyomáskor rendesen ment minden, azonban a súly megtartása már kemény erőfeszítéseket igényelt egy relatív kicsi súlynál és a 4. gyakorlatnál, a negatív nyomásnál egyszer elengedett a tricepszem. Egyik pillanatról a másikra, mint amikor egy duplabicepsz póznál ugráltatjátok a karotokat. Felkeltem a padról, megráztam a bal karomat. Semmi baja. Elfáradt. 

Kedden a lábedzéseknél fokozottan óvatos voltam így egy kellemes, ugyanakkor görcsökben és izomlázban gazdag lábedzést hagytam magam után edzőtársammal - akit öröm volt látni másnap magassarkúban lépcsőzni :) - és a héten megedzettem a karomat, ami fénypontként maradt a fejemben - ilyen szempontból. Biztosan genetika, de a karom extrém bedurranást képes produkálni a méreteihez képest, ami kemény egobooster fél óráig. Másrészt tudom, hogy megbízható segítség lesz a jövőben. 

A "visszaszoktatáshoz" 2kg Jumbo tömegnövelő, egy kiló fehérje és egy doboz One-A-Day multivitamin lesz a segítségemre az étkezéseimen felül. Mint tudjátok, az étrendet nem tudom és nem is akarom betartani, szerintem hobbiszinten erre semmi szükség. Azonban a "sors" a segítségemre sietett az új élelmezés-vezetővel aki nem sajnálja a tiszta húst a diákoktól...eddig.

Külön érdekesség a testsúlyom változása. Egy hét alatt nehezebb vagyok, mint máskor egy két hónap alatt de szemmel láthatóan nem zsírosodtam be. Na mindegy, betudom a fiatalságomnak :P

Címkék: edzés genetika testépítés táplálékkiegészítők

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testepitoedzesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr863216253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek,modified by Renegade8. Blog.hu-ra alkalmazta: a Népkert kft.

süti beállítások módosítása